top of page
Untitled design (7).png

1800

Panourile de afișaj purtate de oameni au apărut în Londra secolului XIX, când pentru afișajul reclamelor pe pereții proprietăților private au început să fie percepute taxe. În consecință, competiția a crescut, iar brand-urile au recurs la soluția de a plăti oameni care să poarte cu ei afișele pe care erau scrise mesajele publicitare. 

1930

William Boarders este unul dintre primii (și cei mai cunoscuți) purtători de panouri, care a fost nevoit să implementeze această manieră de promovare pentru a salva afacerea familiei sale, adică atelierul de croitorie.William Boarders este unul dintre primii (și cei mai cunoscuți) purtători de panouri, care a fost nevoit să implementeze această manieră de promovare pentru a salva afacerea familiei sale, adică atelierul de croitorie.

2000

De-a lungul timpului, odată cu relaxarea măsurilor de reglementare a afișajului în spațiile publice, transmiterea mesajelor publicitare s-a făcut fie prin intermediul OOH-urile și billboard-urile statice, plasate în puncte cheie, fie prin intermediul promoterilor care împart pliante sau pur și simplu povestesc publicului despre un brand sau o promoție.

Misiunea noastră este de a asigura permanent the human touch în interacțiunile dintre branduri și consumatori.

Vrem să adoptăm soluțiile pragmatice pentru o nouă generație de antreprenori, oameni de marketing și consumatori.

Learn More

Co-founder

Stefan 

Popescu

Marketing

Alexandra Mihaela Antofi

Co-founder

Michael

Cuptor

1  —

Ne dezvoltăm prin conexiune umană

2  —

Acționăm cu curaj și provocăm statusul quo

3 —

Asiprăm la sustenabilitate.

Despre noi ...

Noi suntem o nouă agenție de media și creație în industria de publicitate românească. Vrem să transformăm neconvenționalul în convențional.

 

Cu alte cuvinte, suntem extensia brandului tău în viață de zi cu zi a consumatorului.

bottom of page