1800
Panourile de afișaj purtate de oameni au apărut în Londra secolului XIX, când pentru afișajul reclamelor pe pereții proprietăților private au început să fie percepute taxe. În consecință, competiția a crescut, iar brand-urile au recurs la soluția de a plăti oameni care să poarte cu ei afișele pe care erau scrise mesajele publicitare.
1930
William Boarders este unul dintre primii (și cei mai cunoscuți) purtători de panouri, care a fost nevoit să implementeze această manieră de promovare pentru a salva afacerea familiei sale, adică atelierul de croitorie.William Boarders este unul dintre primii (și cei mai cunoscuți) purtători de panouri, care a fost nevoit să implementeze această manieră de promovare pentru a salva afacerea familiei sale, adică atelierul de croitorie.
2000
De-a lungul timpului, odată cu relaxarea măsurilor de reglementare a afișajului în spațiile publice, transmiterea mesajelor publicitare s-a făcut fie prin intermediul OOH-urile și billboard-urile statice, plasate în puncte cheie, fie prin intermediul promoterilor care împart pliante sau pur și simplu povestesc publicului despre un brand sau o promoție.
Misiunea noastră este de a asigura permanent the human touch în interacțiunile dintre branduri și consumatori.
Vrem să adoptăm soluțiile pragmatice pentru o nouă generație de antreprenori, oameni de marketing și consumatori.
Co-founder
Stefan
Popescu
Marketing
Alexandra Mihaela Antofi
Co-founder
Michael
Cuptor
1 —
Ne dezvoltăm prin conexiune umană
2 —
Acționăm cu curaj și provocăm statusul quo
3 —
Asiprăm la sustenabilitate.
Despre noi ...
Noi suntem o nouă agenție de media și creație în industria de publicitate românească. Vrem să transformăm neconvenționalul în convențional.
Cu alte cuvinte, suntem extensia brandului tău în viață de zi cu zi a consumatorului.